annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopen in het buitenland

 

Geachte Lezer,

 

ik heb vorig jaar problemen ondervonden van het kopen in het buitenland. Dit betrof een paar items in Italie. Mij werd gevraagd via mijn prive email om betaling . Ik ben hier tegen omdat ik via Ebay handel en met Paypal wil betalen. De aangeboden betalingsafwikkeling was duidelijk afwijkend van wat ik gewend ben via PayPal. Ik heb hiervoor een aantekening gekregen wegens het niet willen betalen van de items.Als er staat betalen via PayPal dan verwacht ik een factuur dat er uitziet als betalen via PayPal. Ik koop dus nooit meer iets in ITALIE. Een paar dagen geleden zag ik een aanbieding itemnr. 112143134229 met nog maar 8 minuten te gaan waarop ik 

geboden  heb en won. Blijkt een vermelding te staan dat " mogelijkerwijs geen verzending kan plaats vinden naar Nederland.

 

Dit vind ik raar . Als je niet wil dat er verzonden wordt naar het buitenland dan lijkt het mij voor dehand liggend dat er ook nniet geboden kan worden . Dat niet bieden bij "geen verzending naar buitenland" is mij eerder overkomen en als koper heb je duidelijkheid.

 

Ik heb nu een geschil over het genoemde itemnummer.Ik vind dit niet leuk als koper .Duidelijkheid lijkt mij hier opz,n plaats.

 

met vriendelijke groeten. 

Dick van Oosten

 

 

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0