annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaald maar niet ontvanden. Verkoper reageert niet meer

22 juli heb ik van *** (Duitse verkoper)  paar artikelen besteld en betaald met PayPal. Tweede keer eigenlijk, de eerste keer goed bevallen dus. In de beschrijving stond dat ze pas in het begin van augustus verstuurd kunnen worden. Ik heb netjes gewacht - het was mid augustus - niets, geen piep van die kant, de artikelen waren steeds niet verstuurd. Heb de verkoper bericht gestuurd, na een week of zo kreeg de reactie dat hij ze niet op voorraad heeft. Ik heb gevraagd hoe lang ik nog moet wachten. Geen reactie. Inmiddels had PayPal de ("vertraagde") betaling ook afgeschreven ik had dit dus ook niet stoppen of terugtrekken. Heb onlangs nog een keer de Verkoper benaderd met de vraag - weer geen reactie.

Via eBay problemen met transactie oplossen werkt niet, het houdt op bij PayPal - te veel tijd is passeert, ik krijg elke keer een foutmelding en vraag om over 30 minuten weer proberen.

De enige optie wat eBay biedt is: hier de vraag stellen. Ik wacht nog ff met het negatief feedback geven.  Of ik dan mijn geld terug krijg is natuurlijk ook de vraag.

 

Is er iets wat ik kan doen? Zo te zien, biedt eBay hier geen steun meer, jammer.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Betaald maar niet ontvanden. Verkoper reageert niet meer

U kan bij PayPal toch een transactie betwisten tot 6 maanden na datum? Ga in PayPal naar het actiecentrum en open een geschil over deze betaling en meld dat je nog niets ontvangen hebt. Als er niets verstuurd wordt, krijg je hoogst waarschijnlijk je geld terug van PayPal...

Bericht 1 van 2
laatste antwoord