Community-lid
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎18-04-2017
ebay.nl veroorzaakt verwarring en misleiding.

Tijdens een afhandeling met een verkoper op ebay.de krijg ik onduidelijke en foutieve berichten van ebay.nl die niet van toepassing zijn, zoals vage 'te betalen fakturen'  terwijl daarover met verkoper nog geen overeenstemming is bereikt.

Voorts ontvang ik berichten met item-nummers die niet kloppen, zo als ook trackingnummers die nog niet bekend zijn.

Mijn verzoek aan ebay.nl is zich NIET meer te bemoeien met transacties die  buitenlandse ebay-marktplaatsen betreffen.

Ebay.nl schept verwarring, is niet gebruiksvriendelijk,  is onzorgvuldig en riekt naar Spam.

Ik zal ebay.nl dan ook nooit aanbevelen.

 

B. Baudoin

 

ps: Anders dan buitenlandse ebay-marktplaatsen is helaas met ebay.nl ook geen telefonisch contact mogelijk, behalve een zeer onduidelijke klantenservice-site.

Andere en: 1
Community-lid
Berichten: 303
Geregistreerd: ‎23-03-2006
Beantwoord
in antwoord op sameap53

Helaas u bereikt hier geen Ebay medewerkers met uw klacht.

Ik vraag mij inderdaad ook af of er uberhaupt iemand bij enay.nl zit. Inderdaad geen telefoon en email wordt vanuit New Delhi verzorgdt (ik kreeg laatst ook een google vertaling vanuit het engels, gelukkig wel met de orginele engelse tekst erbij).

En inderdaad ze misten ook niet waar het over ging.

Dus bescouw al die mails maar als spam.

Trouwens ebay.nl is gewoon ebay en gebruiken allemaal dezelfde computer.