annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tracking

Door een database fout in het ebay system, was het onmogelijk om tracking information in te vullen.

Ik heb dit op verschillende computers nog proberen in te vullen.

 

database_error_ebay.jpgIk heb daarnaast de gegevens nagestuurd en toegevoegd bij de Ebay claim voor een refund, daar wordt blijkbaar niet op gereageerd, of toegevoegd.

De claim/refund werd wederom gesloten wegens het niet aanleveren van de Tracking gegevens.

 

Waarna ik de money Back garantee via Paypal met goede hoop probeerde op te lossen.

De verkoper zorgde echter voor een ander retour adres in China, terwijl hij via Ebay met een Japans return adres kwam.

 

De Ebay money back kwam dus met de database error, te vervallen omdat het geautomatiseerde systeem dus geen tracking gegevens oppikt, die ik door de database error niet kon toevoegen.

 

In de Paypal Claim, wordt ik dus omzeilt door de verandering van het retour adres.

 

Je begrijpt dus wel dat je zo gescammed kan worden.

Ik ben dus 296Dollar kwijt aan een wel geroutourneerd product, wat niet naar behoren werkt.

 

Ik zie ook nergens in het geautomatiseerd systeem dat je nog iets kan aankaarten, Paypal zegt dat ik het maar moet oplossen met de verkoper die zich als een Rogue gedraagd, ook gaf hij aan dat hij pas refund als de negatieve reviews werden teruggehaald, ook dit is een duidelijke overtreding van de Ebay regels.

 

Het is dus grappig dat wanneer het Ebay systeem, of Database errors vertoond je heel snel klaar bent met alle opties.

Best wel schandalig !

 

Ook moge het duidelijk zijn dat waneer je een pakketje retour stuurd, je er pas later achterkomt dat je de tracking informatie niet kunt invullen door in mijn geval een Ebay database error.

 

Misschien dat iemand nog een nuttige methode heeft tegen deze ietwat eenvoudige (scammende) verkoper tactiek.

Je kunt kennelijk telefonisch alleen spreken over andere inhoudelijke account gegeven dan deze, ook dit is iets wat vervelend weggewerkt, terwijl je in deze dus een tot een oplossing probeert te komen.

 

Bvd.

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos