annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een item gekocht in Amerika

Hallo ik heb een nieuw item gekocht in Amerika en het is voor een motor en door de slechte omschijving heb ik het verkeerde product gekozen 

De afmetingen van dit product passen niet 

Nu mail ik de dag erna al naar de verkoper over dit probleem en vroeg hem de koop te annuleren de reactie kwam een dag later ( tijdsverschil) 

Zijn antwoord was dat hij het al had verzonden en niet meer terug kon halen

Nu was mijn volgende vraag hoe nu verder?als het product hier aan komt hoe stuur ik het dan terug met welke koerier en kost het mij hetzelfde als de verkopen om het te verzenden ? En duurd dat dan net zo lang als het naar hier verzenden (zit er een tijdslimiet aan een product terug te sturen )

Nu heb ik geprobeerd om contact te krijgen met iemand van eBay zelf maar dit lukt vooralsnog niet

De verkoper zegt dat hij het verzonden heeft via eBay Hier kan ik nergens iets over lezen 

hopenlijk kan iemand mij helpen met deze vragen 

MVG Jack 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

1. De verkoper heeft het al verzonden, als dat per GSP is kan dat wel even duren (typ maar eens GSP in rechtsboven bij V&A)

het si al eerder gezegd , nooit kopen in USA en UK die per GSP verzend.

2. Bij zijn advertentie zal wel staan wie de retourkosten vergoed. Het kan zijn dat die door uzelf betaald moeen worden.

Als het iets zwaars is kan dat natuurlijk in de papieren lopen.

3. De advertentie was wat onduidelijk, schrijft u. Haniger is dus om VOORDAT u biedt eerst alles precies bij de verkoper te vragen.

4. Houdt u wel het claimtermijn (ik dacht 32 dagen) in de gaten om een claim in te dienen en uw geld terug te krijgen (zie "transactieproblemen oplossen" onderaan de pagina).

Er is beslist wel meer te lezen in de hulppaginas (zijn er honderden) van Ebay.

5. Ebay.nl zelf is onberijkbaar (geen telefoon, etc. ). Als u iets emailed krijgt u een google vertaling uit India, u heeft daar niets aan.

 

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos