annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb 4 printers gekocht, maar deze printers staan op het vliegveld in Kentuky, maar blijven daar?

De printers staan op een vliegveld in KENTUKY, maar ze blijven daar maar staan. met de verkoper geschreven 

en deze zegt dat hij niets kan doen en dat wij met eBay contact moeten op nemen. Maar als je met eBay contact wil opnemen kom je in een doolhof van informatie waar je uiteindelijk niets aan hebt. Telkens als iets aan klikt om verder te komen kom je terecht in een looping van dezelfde pagina's, maar contact met eBay krijgen is gewoon onmogelijk. Dit systeem is zo complex dat ik denk dat ze bij eBay er zelf niet uuit kunnen komen, dus verwijzen ze je door naar Paypal.

Bij Paypal is het e.e.a wel goed te regelen en men help je ook goed, maar bij eBay is het gewoon niet te doen om contact te krijgen. Inmiddels staan de 4 printers nog steeds op het vliegveld in KENTUKY zoals je hieronder ziet op de UPS track and trace.

Hoe moet je nou in verdesnaam contact krijgen met eBay? Laat iemand me even bellen als hij dat weet a.u.b.  0031 229563306

 

Traceerdetail

 

Uw pakket werd afgeleverd.

Trackingnummer:

1Z2666710350873558

Status:

Afgeleverd

 

Afgeleverd op:

Dinsdag, 25/02/2014 op 8:48

 

Afgeleverd aan:

ERLANGER,KY,US

 

Achtergelaten op:

Dok

 

Getekend door:

BOLENDER

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

U kunt eBay niet bellen

 

 U kunt eBay niet bellen.

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde probleem. Heb met UPS gebeld, die kunnen niet zien hoe mijn pakket verder wordt verscheept.

De verkoper zegt dat ik mijn postkantoor(!) moet bellen, het pakket is in Kentucky, alleen is me nu niet duidelijk wie het verder doorstuurd.

Ook geeft men aan dat het adres unsufficient is.

Ik heb mijn huisnummer alsnog extra doorgegeven aan E-bay, de verkoper etc. maar heb het idee dat dit proces muurvast zit.

Wat een ellende.

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos