annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bij het afrekenen blijkt dat ik het item 2 x gekocht heb

Ik heb recent een microsoft muis gekocht op EBay en bij het afrekenen schakelde de site niet direct door naar het paypall afreken systeem. Ik heb dus nogmaals geklikt op kopen en schafte op die manier 2x hetzelfde artikel aan.

Nu is dat geen ramp en kan ik die 2e muis ook wel gebruiken, maar toen ik met EBay hierover correspondeerde bleek dat ik een waarschuwing zou krijgen in het systeem, omdat men blijkbaar het probleem niet snapte en ik gezien werd een koop aangegaan te zijn zonder de koop af te rekenen. Ik heb me altijd netjes op EBay gedragen volgens de regels, maar nu  gaat het over een computerstoring.

Nu gaat dit over een klein bedrag dat ik betaald heb om alle ellende te voorkomen, maar hoe is dit als er een flink bedrag mee gemoeid is?

Op welke manier moet ik dan handelen? 

 

Graag een antwoord als iemand voor mij de oplossing weet.

Voor EBay medewerkers hetvolgende nummer betreffende dit euvel. SR# 1-86403977432

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

bij het afrekenen blijkt dat ik het item 2 x gekocht heb

Blijkbaar heeft u hulp en contact niet gelezen.

U vraagt dit aan ebayleden.

Ebaypersoneel leest dit niet,behalve de mod.

Waarom heeft u de verkoper niet gemaild,de meeste verkopers lossen dit op en sturen

gewoon een nieuwe factuur.

Bij mijn ebay staat feedback geven,daaronder kunt u aanklikken,contact opnemen,probleem oplossen enz.

Toch komen hier nog altijd dezelfde vragen,niet alleen van newbees.

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

bij het afrekenen blijkt dat ik het item 2 x gekocht heb

tijdens een betaling met PP, op een zondag kreeg ik drie X een foutmelding. bleek de betalingen toch 3X gelukt. maandag ochtend, 08.00 uur de giro gebeld maar er was geen storing geweest. en daar kon ik het meedoen. ebay melde dat ik met de verkoper contact moest opnemen, deze hield mij met allerlei smoesjes aan het lijntje ( het ging om 210 euro !!).

om kort te gaan; het heeft 7 mnd geduurd, kreeg ook nog een rekening van de ING van 50euro. op mijn vraag of ze gek waren geworden kwam dit laatste te vervallen.

 

naar waarheid vermeld, 

 

karel

 

kan alles nog aantonen !

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

bij het afrekenen blijkt dat ik het item 2 x gekocht heb

klopt over het algemeen!
Bericht 4 van 4
laatste antwoord