Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

het nieuwe ebay betaalsysteem : voor verkopers gaat alles via de bank en wat kost dat ons meer?

Hallo collega ebayers, ik zie dat bij sommigen , net als bij mij, het nieuwe betaalsysteem vragen oproept. Het is me inmiddels duidelijk dat , zo gauw je akkoord gaat met het nieuwe banksysteem, dat ook de enige betaalmogelijkheid wordt. Paypal gaat ...

Nieuwe betalingsafwikkeling

Ik heb grote moeite met de invoering van het nieuwe systeem waarbij Ebay de regie mbt betalingen in eigen hand houdt. Als verkoper wordt je steeds verder achtergesteld t.o.v. de koper. Bij koop/verkoop moet er een gelijk speelveld blijven zou ik zegg...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 318 Weergaven
  • 1 replies
  • 2 kudos

Transactie vinden

Hi beste leden, zonuist heeft een verkoper een factuur opgestuurd via eBay zodat ik het kan betalen. Echter kan ik dit in mijn account nergens terug vinden. Hoe kan dit ? En waar is dit te zien ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 269 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wanneer voert eBay.nl nou dat nieuwe betaalsysteem in?

In landen om ons heen als Duitsland rollen ze nu het nieuwe eBay betaalsysteem uit - alles gaat dan via je bank rekening en je hebt veel lagere kosten voor o.a. paypal.Ik kan vanaf volgende week zelfs niet meer op eBay.de verkopen, er staat dat ik ee...

Betalingen komen niet meer op mijn Paypal rekening

Ik heb een Ebay account en ik verkoop met grote regelmaat klassieke lp's. Nu merk ik dat sinds vorige week mijn betalingen nog wel geregistreerd worden op Ebay maar niet meer op mijn Paypal rekening doorkomen. Sinds vorige week heb ik me aangemeld vo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 327 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper stuurt geen gecombineerd betaalverzoek

Goedemiddag, Ik heb vorige week op 2 objecten een winnend bod uitgebracht, beide van dezelfde verkoper. In de advertentie biedt de verkoper aan dat je 10 dagen de tijd hebt om aankopen te combineren. Na mijn 2e geaccepteerde bod vroeg ik de verkoper ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 220 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Koper betaald niet

Geachte, ik heb een factuur ontvangen voor het verkopen van een artikel maar de koper betaald niet dus is het artikel nog niet verkocht, moet ik dan toch verkoop kosten betalen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 222 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Betalingspagina werkt niet

Hi,Ik moet een Ebay factuur betalen voor gemaakte kosten, ik word via de link naar een pagina geleid, daar bevestig ik het bedrag en dan kies ik Paypal, dan opent een Paypal pagina, ik klik op betalen, dan verdwijnt de Paypal pagina maar de betalings...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 243 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Alternatief paypal

Is er een alternatief voor paypal te vinden?Klantenservice is onbereikbaar en bedrijf keldert Met bereikbaarheid achteruit .Vanwege corona zogenaamd..Vertrouwen is gedaald naar absoluut nulpunt Nadat ze gewoon chat berichten verwijderen .zonder te an...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 179 Weergaven
  • 0 replies
  • 1 kudos