annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij vertellen waarom/waarvoor eBay maandelijks € 8,80 incasseert? Geen specificatie op fact.

Ik wil best betalen voor iets, maar wil al ruim een jaar weten waarvoor ik het betaal? Wie kan mij verder helpen? eBay is wat dit betreft niet benaderbaar, tenminste ik weet niet meer in welke hoek ik moet zoeken.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wie kan mij vertellen waarom/waarvoor eBay maandelijks € 8,80 incasseert? Geen specificatie op fact.

 
Het is allemaal te vinden bij hulp en contact.
Maar U had de winkel toch gesloten?
Heeft U er bericht van gehad?
 
U moet contact opnemen via hulp en contact en volhouden tot U een medewerker uw probleem
kan voorleggen.
Het is een vreemde zaak,dat u moet betalen,terwijl u niets verkoopt.
Succes
 
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wie kan mij vertellen waarom/waarvoor eBay maandelijks € 8,80 incasseert? Geen specificatie op fact.

Op je factuur zelf staan meestal geen specificaties.

Die kan je vinden bij "mijn account" -> kosten

Daar staan alle specificaties met datum en reden tot op de cent.

Tenminste bij mij wel.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wie kan mij vertellen waarom/waarvoor eBay maandelijks € 8,80 incasseert? Geen specificatie op fact.

Bedankt voor je reactie,

 

Ik heb al sinds 2012 niets meer verkocht op eBay. Dus dat is prettig cashen geweest door eBay. EN nog! Maar ik kom niet door de ivoren toren heen van eBay.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

op mijn factuur staat:

 

 

factuurnummer123456-123456789012 (fictief nr!) Factuur 31 december 2015

 

Rekeningoverzicht 1 december- 31 december Pacific Time

 

Vorig saldo  -€ 8,80

 

Nieuwe kosten Inclusief speciale kortingen en het gangbare btw-tarief in Nederland

 

Totaal te betalen - €8,80

 

Hebt u een vraag of het totale verschuldigde bedrag? Wij zijn er om u te helpen!

 

Je rekening is actueel. Er is geen betaling vereist.

 

-Een eenmalige betaling van de verkoopkosten doen

 

- Uw betalingsmethode voor verkoopkosten wijzigen 

 

Als iemand aan kan geven waar het staat waar ik voor betaal? Graag een reactie!

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord