annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal checkout probleem

Vanavond wilde ik betalen met paypal, helaas lukte het niet  voorheen ging de betaling altijd probleemloos. Ik heb paypal gekoppeld en gecontroleerd, wie weet een oplossing?

 

Errorcode:70047 en 10417

 

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen

Paypal checkout probleem

er is een storing met paypal, vnl in nederland in belgie. paypal heeft zelf geen mededelingen gedaan, raar op zich. alleen hebben veel mensen er last van en ik heb gebeld met paypal en ze zijn er mee bezig werd er gezegd....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

Had het zelfde probleem, naar paypal gebeld, kreeg ook te horen dat er aan de storing gewerkt wordt...ik heb toen via "ideal"geld naar mijn paypal rekening overgemaakt (dan staat het er direct op) en toen mijn aankoop van e-bay betaald via paypal. Gek genoeg lukte het via deze weg wel!

Succes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

Hallo,

 

Dit probleem heb ik ook, en heb zojuist paypal/Ebay aan de telefoon gehad. Zij gaven aan dat dit te maken heeft met dat de banken Paypal niet zouden zien als geauteriseerde betalings organisatie. Deze "storing" kon nog wel minimaal een maand duren. Zij stuurde daarna deze mogelijkheid voor betaling:

 

Hoi 000000,,
Zoals gezegd in het telefoon gesprek wil ik u de stappen geven om de betaling vooralsnog te voltooien
Dit is een bekend probleem, het licht aan de koppeling tussen PayPal en eBay, het is een bekend probleem en er wordt hard aan gewerkt.
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Gelukkig kunt u de betaling op een andere wijze in orde maken. Ik raad u aan om deze rechtstreeks via de PayPal-website te verrichten.
Hoe werkt dit?
Vraag de verkoper welk e-mailadres u voor de betaling kunt gebruiken als de verkoper PayPal accepteert.
Volg dan deze stappen:
1. Log in op uw account via www.paypal.com/nl.
2. Klik op het tabblad Geld overmaken.
3. Vul het e-mailadres van de verkoper en het aankoopbedrag in op het formulier.
4. Activeer het selectievakje Soort en kies eBay-objecten.
5. Klik op Doorgaan.
Op de volgende pagina ziet u een aantal optionele velden die u kunt gebruiken voor uw eigen administratie als u dat wilt.
6. Klik op Doorgaan.
7. Bevestig dat de ingevoerde gegevens juist zijn.
8. Klik op Bewerken als u nog gegevens wilt wijzigen.
9. Klik op Betalen.
Volg daarna onderstaande stappen in Mijn eBay om aan te geven dat het object is betaald:
1. Log in op Mijn eBay.
2. Klik in de linker kolom van Mijn eBay onder Activiteit op de link Aankoopgeschiedenis.
3. Ga in het gedeelte naar het object dat u als betaald wilt markeren.
4. Selecteer in het menu Meer acties de optie Markeren als betaling verzonden.
 
Hoop dat het helpt, en dat Ebay en Paypal er snel uitkomen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

paypal heeft al dagenlang een storing, vnl in belgie en nederland. alleen je hoort er niets van via paypal zelf...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 7 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Paypal checkout probleem

mijn paypal gegevens blijken niet  te kloppen, hoe los ik dit op

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

er is een storing met paypal, vnl in nederland in belgie. paypal heeft zelf geen mededelingen gedaan, raar op zich. alleen hebben veel mensen er last van en ik heb gebeld met paypal en ze zijn er mee bezig werd er gezegd....

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

Ik precies hetzelfde.En doe het al jaren en gaat altij goed en nu heb ik ook die fout melding

 

Ben benieuwd wat de oplossing zou kunnen zijn.

 

Succes

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

Had het zelfde probleem, naar paypal gebeld, kreeg ook te horen dat er aan de storing gewerkt wordt...ik heb toen via "ideal"geld naar mijn paypal rekening overgemaakt (dan staat het er direct op) en toen mijn aankoop van e-bay betaald via paypal. Gek genoeg lukte het via deze weg wel!

Succes!

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

Hallo,

 

Dit probleem heb ik ook, en heb zojuist paypal/Ebay aan de telefoon gehad. Zij gaven aan dat dit te maken heeft met dat de banken Paypal niet zouden zien als geauteriseerde betalings organisatie. Deze "storing" kon nog wel minimaal een maand duren. Zij stuurde daarna deze mogelijkheid voor betaling:

 

Hoi 000000,,
Zoals gezegd in het telefoon gesprek wil ik u de stappen geven om de betaling vooralsnog te voltooien
Dit is een bekend probleem, het licht aan de koppeling tussen PayPal en eBay, het is een bekend probleem en er wordt hard aan gewerkt.
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Gelukkig kunt u de betaling op een andere wijze in orde maken. Ik raad u aan om deze rechtstreeks via de PayPal-website te verrichten.
Hoe werkt dit?
Vraag de verkoper welk e-mailadres u voor de betaling kunt gebruiken als de verkoper PayPal accepteert.
Volg dan deze stappen:
1. Log in op uw account via www.paypal.com/nl.
2. Klik op het tabblad Geld overmaken.
3. Vul het e-mailadres van de verkoper en het aankoopbedrag in op het formulier.
4. Activeer het selectievakje Soort en kies eBay-objecten.
5. Klik op Doorgaan.
Op de volgende pagina ziet u een aantal optionele velden die u kunt gebruiken voor uw eigen administratie als u dat wilt.
6. Klik op Doorgaan.
7. Bevestig dat de ingevoerde gegevens juist zijn.
8. Klik op Bewerken als u nog gegevens wilt wijzigen.
9. Klik op Betalen.
Volg daarna onderstaande stappen in Mijn eBay om aan te geven dat het object is betaald:
1. Log in op Mijn eBay.
2. Klik in de linker kolom van Mijn eBay onder Activiteit op de link Aankoopgeschiedenis.
3. Ga in het gedeelte naar het object dat u als betaald wilt markeren.
4. Selecteer in het menu Meer acties de optie Markeren als betaling verzonden.
 
Hoop dat het helpt, en dat Ebay en Paypal er snel uitkomen.
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

paypal heeft al dagenlang een storing, vnl in belgie en nederland. alleen je hoort er niets van via paypal zelf...

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Paypal checkout probleem

Weet iemand, misschien Ebay of wellicht Paypal zelf, of de problemen al opgelost zijn.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord