annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

Hoi allemaal,

 

Ik heb een zakelijk account maar zou graag mijn PayPal account willen veranderen waarop ik word betaald wanneer er een product verkocht wordt. Op dit moment lukt het me alleen om het PayPal account te wijizigen waarmee ik mijn facturen moet betalen.

 

Ik hoor graag of iemand weet hoe dit moet!

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

Bedankt voor je hulp.

 

Ik ben echter opzoek naar iets anders; ik wil mijn PayPal account niet upgraden, ik wil mijn account waar ik betalingen op ontvang veranderen naar een ander Paypal account.

 

Nu is het account bijvoorbeeld xxx1@gmail.com maar ik wil het veranderen naar xxx2@gmail.com zodat ik op een ander account mijn betalingen ontvang.

 

Hoop dat het zo duidelijk is!

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

Dat begrijp ik,daarom die upgrade.

Neem contact op met Paypal,want  1 emailadres,kun je niet splitsen in betalen en ontvangen,lijkt mij

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

Hoi Anja,

 

Ik snap niet goed wat u bedoeld. Ik heb 2 Paypal accounts die geheel los van elkaar staan. Het enige wat ik wil doen is het PayPal account veranderen waar ik op betaald wordt door Ebay. Waarom zou ik dan contact met PayPal willen opnemen?

 

Sorry als ik u niet goed begrijp.


@035anja035 schreef:

Dat begrijp ik,daarom die upgrade.

Neem contact op met Paypal,want  1 emailadres,kun je niet splitsen in betalen en ontvangen,lijkt mij

 


 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

PayPal account veranderen waar je op wordt uitbetaald

Je had niet geschreven,dat je 2 paypalaccounts hebt.

Dus de winkel moet eenzelfde emailadres hebben als je zakelijke paypalaccount.

Wij  de paar onbezoldige vragenbeantwoorders doen ons best,maar kunnen niet alles weten.

Daarom raden we ook aan om als je er niet uitkomt,neem contact op via hulp en contact.

 

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord