annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volgens advertentie schipping free en bij betalen toch verzend kosten

Ik heb tijdens het bieden op een product bewust gekozen voor schipping free. Tijdens  het betalen zag ik dat ik toch schipping kosten moet betalen.

contact gezocht met verkoper die voorsteld om tracking te verzenden of de aankoop te annuleren.

 

ik vind dat hij niet kan leveren volgens opgave en dat hij moet annuleren en ik een klacht wil indienden omdat dit te vaak voorkomt

 

of weten jullie nog andere mogelijkheden

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Ja, dat kan nog weleens verwarrend zijn.

Zo kan ik geen antwoord geven, want:

1. is de verkoper in het buitenland ?  (bijv. USA)

2. staat  "shipping free" alleen voor binnenland (bijv. USA) of ook voor de gehele wereld in de advertentie (dus niet alleen op pagina 1)

Dat kan ik uiteraard zo niet zien, maar kijk de advertentie in het geheel eens goed na !!

Als hij volhard in toch betalen, kunt u altijd nog een klacht indienen bij Ebay, maar verwacht daar niet veel van.

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

De vermelde shipping kosten bij een advertentie hoeft nooit de prijs te zijn die betaald moet worden.

Volgens ebay doet het er niet toe wat je invult of je iets terug neemt of terug wil sturen en of de kosten van de retour zending voor jou

of de verkoper zijn , alles wat je ook maar invult heeft geen poot om op te staan.

Je kan rustig iets aanbieden en er bij zetten dat de verzendkosten 5 € zijn als je bij de verzendgegevens maar oplet dat je er 55 € voor vraagd om te verzenden dat kan volgens het systeem  ebay.

Altijd verder lezen dan Freeshipping.

Als er verder staat dat er shippng kosten zijn voor het land waar het naar toe moet!

Dan zal je die verzendkosten ook moeten betalen natuurlijk.

Bij het niet betalen krijg je een aantekening op je account als het er meer

worden wordt je account geblokkeerd !


@twilight-ultima schreef:

Ik heb tijdens het bieden op een product bewust gekozen voor schipping free. Tijdens  het betalen zag ik dat ik toch schipping kosten moet betalen.

contact gezocht met verkoper die voorsteld om tracking te verzenden of de aankoop te annuleren.

 

ik vind dat hij niet kan leveren volgens opgave en dat hij moet annuleren en ik een klacht wil indienden omdat dit te vaak voorkomt

 

of weten jullie nog andere mogelijkheden



@twilight-ultima schreef:

Ik heb tijdens het bieden op een product bewust gekozen voor schipping free. Tijdens  het betalen zag ik dat ik toch schipping kosten moet betalen.

contact gezocht met verkoper die voorsteld om tracking te verzenden of de aankoop te annuleren.

 

ik vind dat hij niet kan leveren volgens opgave en dat hij moet annuleren en ik een klacht wil indienden omdat dit te vaak voorkomt

 

of weten jullie nog andere mogelijkheden



@twilight-ultima schreef:

Ik heb tijdens het bieden op een product bewust gekozen voor schipping free. Tijdens  het betalen zag ik dat ik toch schipping kosten moet betalen.

contact gezocht met verkoper die voorsteld om tracking te verzenden of de aankoop te annuleren.

 

ik vind dat hij niet kan leveren volgens opgave en dat hij moet annuleren en ik een klacht wil indienden omdat dit te vaak voorkomt

 

of weten jullie nog andere mogelijkheden





Ik zit nu met precies hetzelfde probleem !! Iets gekocht voor 37,52 euro in de veronderstelling dat er geen verzendkosten bijkomen omdat dat in de advertentie vermeld staat. Na drukken op koopbutton en afrekenen worden er toch 17 euro verzendkosten bijgeteld. Ik weiger dit te betalen. nog geen reactie van verkopende partij !!  Ik wacht het nog af 

Een vraag stellen