annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper wil niet leveren maar heeft nog voorraad

Ik heb 5 items voor nail art gekocht bij een verkoper.

Ik heb 3 van de 5 items ontvangen en toen ik vroeg waar de rest bleef, was er een foutje gemaakt bij het inpakken van de order volgens de verkoper.

De ontbrekende artikelen zouden nagestuurd worden.

Een paar dagen later kreeg ik een bericht dat de artikelen niet meer op voorraad waren en dat ik andere artikelen mocht uitzoeken.

Toen ik ging controleren bleken de artikelen die ik gekocht heb allemaal nog voorradig te zijn bij deze verkoper.

Dit heb ik teruggeschreven, met links erbij waar de artikelen te vinden zijn op eBay.

De verkoper schrijft terug dat er echt geen voorraad is en dat ze de voorraad aangepast hebben.

Ik heb opnieuw gekeken en de artikelen staan nog steeds gewoon te koop, alleen niet meer tegen de aanbiedingsprijs waarvoor ik ze gekocht heb.

 

Is er een manier om mijn bestelde artikelen toch nog te krijgen of kan ik maar beter akkoord gaan met een refund aangezien dit toch een hopeloze zaak is?

 

Verkoper is lid sinds april 2015, heeft 98,9% positieve feedback, heeft 4666 reviews en heeft de badge van topverkoper.

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

U zegt het eigenlijk zelf al.

Ik zou er geen halszaak van maken, refund ontvangen en genoegen nemen met de 3.

Hij denkt kennelijk dat hij een betere prijs kan krijgen.

U kunt uiteraard altijd een neutrale of negatieve feedback geven (wel met de juiste argumentatie dan)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen