annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met wereldwijd verzending vanuit Engeland naar Nederland

Ik heb onlangs in Engeland een iPad smartcover besteld, dat de leverancier via de global shipment program (GSP) aangeboden heeft. Volgens ebay is dit ook bevestigt:

 

Internationaal trackingnummer:

UPAAB000000211028034

Expediteur:

Multiple Carriers
Deze zending is overgebracht naar IMKDER voor levering op de eindbestemming nr. LPDER000000079203202&awb=3SPKT000065685

Status:

In Transit with Destination Carrier

May-18-17, 18:20 PM

Shipped from the Global Shipping Center to International Destination

May-16-17, 14:39 PM, Alfreton, Derbyshire DE55 2JL

Customs Documentation and Labeling

May-15-17, 15:26 PM, Alfreton, Derbyshire DE55 2JL

Processing at Global Shipping Center

May-15-17, 15:25 PM, Alfreton, Derbyshire DE55 2JL

 
 Maar zoals je hierboven kunt zien, is het product als sinds 18 mei in transit met de destination carrier, en had het product rond 24 mei afgeleverd moeten worden. Ik heb de destination carrier code: 3SPKT000065685 in Nederland doorgegeven aan PostNL en dit heeft gisteren bevestigt, dat de doorgegeven tracking code niet correct is:
 
Geachte heer Curwiel,
 
Uit uw bericht begrijp ik dat er onduidelijkheid is ontstaan inzake de status van de zending. Ik kan me voorstellen dat dit u verontrust. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u nader.

Helaas is de door u verstrekte verzendcode 3SPKT000065685 onjuist. Daarom het vriendelijke verzoek graag de juiste verzendcode te verstrekken. Deze begint met 3S.
 
Met vriendelijke groet,

N. van der Ploeg
PostNL Klantenservice
 
Met de leverancier heb ik hierover meerdere keren contact opgenomen en dit was hun laatste reactie:
 
HI

We strongly recommend you contact ebay, the item was shipped global shipping and ebay takes care of that. We have done our responsibility by posting the item to the ebay global UK shipping centre, from thereon it is over to ebay global shipping. We cannot offer any more support than already given.

regards, customer services
 
Kortom wat moet ik nu verder doen? De leverancier zegt dat zij het pakket aan GSP van Ebay hebben aangeboden en de lokale koerierdienst in Nederland geeft aan, dat zij deze zending niet kunnen vinden, omdat de 3S code niet correct is. Kan iemand mij hiermee verder helpen?? Alle hulp is welkom.
 
Met vriendelijke groet, Victor Bas Curwiel

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

beste,

 

Ik zit met hetzelfde en wat blijkt.. de codering 3SPKT

wordt ook gebruikt door DHL parcel Nederland

 

traceer je pakket via https://www.aftership.com/courier

klik op "track". 

selecteer dhl parcel NL en je ziet de laatste status. Belangrijker, wie je nu moet contacteren.

 

groet,

Robert

Ja , hier hebben we weer een voorbeeld van het GSP (tik maar eens GSP rechtboven in bij community)

Het kan soms heel heel lang duren, doordat het via verschillende centra gaat en dan kan het ook nog lang bij de douane liggen.

Houdt u wwel het termijn van uw claim in de gaten, want na 32 of 42 (weet ik niet meer precies) kunt u niet meer claimen.

Dus als u nog niets ontvangen hebt dan claim indienen.

Dus voor de volgende keer: koop NOOIT bij personen (in de USA en UK) die via het GSP meedoen !!

Een en al ellende.

 

Een vraag stellen