annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een object gekocht maar weet niet hoe te betalen. Er staat steeds dat het in behandeling is

Beste, hoe kan ik via PAYPAL betalen. Er staat steeds dat het object in behandeling is. Andere aankopen had ik geen probleem mee.

 

Hallo EHL,

Verkoper bookanier heeft een geschil wegens een onbetaald object geopend voor Napoléon 1er N°27 Dossier La bataille de Waterloo, Elisa Bonaparte, Wellington. De verkoper heeft het geschil geopend omdat hij of zij geen betaling voor het object heeft ontvangen.

Betaal uiterlijk op 24-jan-17, zodat de verkoper het object naar je kan verzenden; anders kan de verkoper deze bestelling annuleren.

Als je al voor het object hebt betaald, neem dan contact met de verkoper op om het geschil op te lossen zodat de verkoper het zonder gevolgen kan sluiten. Het is belangrijk dat je probeert dit probleem op te lossen, want een niet-betaald object kan in je account worden geregistreerd en kan leiden tot toekomstige beperkingen op je account.

Als er een reden is waarom je niet voor dit object hebt betaald of als je de zaak niet kunt oplossen met de verkoper, lees dan onze richtlijnen om te zien wat je nu moet doen.

Napoléon 1er N°27 Dossier  La bataille de Waterloo, Elisa Bonaparte, Wellington
Napoléon 1er N°27 Dossier La bataille de Waterloo, Elisa Bonaparte, Wellington
Objectnummer:291938825396
Eindtijd:11-jan-17 16:08:14 CET
Verkoper:bookanier
Geschil geopend:vrijdag, 20 jan 2017 05:36:52 CET

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen