Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Regels en veiligheid

Welkom bij het forum voor vragen en antwoorden over Regels en veiligheid. Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over veilig kopen en verkopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Regels en veiligheid als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.

The help content goes in here!
The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 2

esther_elisa
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

Feedback

Tot hoelang na een transactie kan iemand feedback geven, of kan dat na een lange tijd ook nog?
5 antwoorden 1 commentaar 71 keer bekeken
hilal_kurt
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

Defect

Ik heb laatst een beeldscherm voor mijn telfoon besteld. Toen het aankwam was het product defect. Ik heb contact opgenomen met de verkoper en die vraagt 15 dollar om een nieuwe te verzenden. Ik heb hem/haar gemaild en gezegd dat ik niet ga betalen, omdat ik dan nog meer geld kwijt ben terwijl t... meer…
1 antwoord Geen commentaar 46 keer bekeken
frisianmetalmassacre

opdracht van Ebay

ik krijg zo maar een Popup van Ebay waar in staat datik mijn credicard gegevens op nieuwe moet invullen samen met mijn atm code ! volgens mij klopt er iets niet heeft iemand ik al vaker kaas van gegeten ?
0 antwoorden Geen commentaar 29 keer bekeken
kervefel

objectnummer

Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om mij te vertellen waar ik het objectnummer kan vinden, ik wil een bieding op een stoel annuleren Heel erg bedankt voor de moeite. Groet, Karel
2 antwoorden Geen commentaar 101 keer bekeken
wouter1978

custom widget ebay winkel

Is het toegestaan om zelf een widget te ontwikkelen die gebruik maakt van de rss-functie binnen eBay? Het zou een widget moeten worden waarin je niet direct ziet dat het eBayproducten betreft. Na het aanklikken zou de bezoeker wel direct worden doorgelinkt naar de betreffende eBay advertentie... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 66 keer bekeken
lis0031
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

Staat ebay ongehoord praktijken toe door te zwijgen als koper om hulp vraag

Beste mensen ... meer…
7 antwoorden 9 commentaar 216 keer bekeken
giegel1971

Bieden

BlackBerry Bold 9700 - White (T-Mobile) SmartphoneJe maximumbod: GBP 33,00 Is het normaal dat iemand zijn eigen biedingen over bied?   -- Bewerkt door giegel1971 op 26 Feb 2012 17:02 CET
1 antwoord 1 commentaar 88 keer bekeken
beneeded2011

rubrieken

Ik zie als ik op "GSM" zoek, allerlei aanbiedingen van assessoires.  Heeft E-bay daar geen regels voor?   Als ik een auto zoek, wil ik toch ook niet op bandenaanbiedingen komen.  Waarom niet net als op Marktplaats, een advertentie die niet in de juiste rubriek staat, verwijderen en mail sturen dat... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 80 keer bekeken
ruben_lammers

al betaald

Beste ebay,   het geschil: #3e52d8e8eae1438888400f6520772aac#   is op 6 jan. al opgelost, dus graag verwijderen,   groet. meer…
1 antwoord Geen commentaar 72 keer bekeken
jansteenwijk151

Kan een artikel 2 maal met dezelfde afbeelding en beschrijving worden aang

Ik heb op 30-11-2011 verplicht een artikel afgenomen van Karrlos 70 uit Tjechie, omdat ik, nadat ik overboden werd, toch daarna plotseling weer de hoogste bieder was en bleef.Dit artikel werd als goedwerkend aangeboden maar werkte niet goed. De verkoper maakte er zich van af, door te stellen, dat... meer…
1 antwoord Geen commentaar 121 keer bekeken
7jewel

Category- Verzamelen. Sub Category link- Nude Child. ??????

Op het NDLS site onder de Category Verzamelen is het link naar Nude Child. ... meer…
3 antwoorden 1 commentaar 296 keer bekeken
kopersbescherming

Waar is tog de moddertor

wordt noode gemischt..
1 antwoord Geen commentaar 209 keer bekeken
hinco

Ebay inlogscherm en paypalscherm verandert??

Beetje onbenullige vraag maar ik heb sinds enkele dagen zo'n vreemd inlogscherm? Ziet er heel onprofessioneel uit niet des Ebays??? Klopt dit? Heeft iemand anders dit ook? Vind er geen bericht over van Ebay en kan ook nergens de vraag stellen dus hoop zo wijzer te worden. Hartelijke groet, Hinco meer…
1 antwoord Geen commentaar 191 keer bekeken
ria1961

case closed

hallo,ik heb een case geopend voor een niet ontvangen object.ik had 5x het object betaald maar de verkoper heeft nu 1x het artikel teruggestort en nu is de case gesloten.wat moet ik nu doen?
2 antwoorden Geen commentaar 177 keer bekeken
megabash1972

Beschadigde aankoop

... meer…
9 antwoorden 2 commentaar 349 keer bekeken
luisja1st

een nieuw phishingbericht?

Ik ontving vandaag dit bericht: het lijkt heel echt maar is dat zo? ... meer…
1 antwoord 1 commentaar 240 keer bekeken
maboni

Feedback incompleet

Ik heb per abuis een feedback geenterd die ik niet meer aan kan passen Degene die bij mij een aankoop heeft gedaan heeft nu alleen G staan bij de feedback zin de rest van de tekst ontbreekt??   Boris
2 antwoorden Geen commentaar 173 keer bekeken
antonnette53

gewonnen objecten

Ls, U schrijft in een bericht dat er op 19 aug werkzaamheden worden verricht en dat daarom de gewonnen objecten niet in beeld komen tot 8.30 uur. Het is nu 20 aug 22.00 uur en ik heb nog steeds geen zicht op mijn gewonnen objecten.   groet antonnette53 meer…
2 antwoorden Geen commentaar 117 keer bekeken
nve71

geblokkeerd, negatieve aantekening

ik heb 2 negatieve aantekeningen, doordat ik vanaf het buitenland met paypal wilde betalen en paypal de locatie niet vertrouwde, mij blokkeerde. daardoor dus te laat was met betalen en ebay mij blokkeerde om nog bij de verkopers te kunnen bestellen waar ik bij had gekocht en de items verwijderd,... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 219 keer bekeken
gijzemans.0511

melding illegale CD

Hoi hoi ... meer…
3 antwoorden Geen commentaar 361 keer bekeken
qqbenito

Paypal kopers verzekering bij leveren defect product

Goedendag ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 475 keer bekeken
2011pantora82

merking producten

Ik  heb soms producten  van  merking collectie ( TOMMY  EN  POLO  EN HERMES)  ALLES ZIJN TWEEDE HAND VAN MIJZELF En  ik wil graag  ze verkopen  op mijn  webwinkel .maar   mijn  advertentie  direct  verwijderd  gehad... Hoe  kan  ik  merk  collectie  verkopen? meer…
2 antwoorden Geen commentaar 296 keer bekeken
nicos1740

Aankoop Enicar was vervalsing, wat nu?

Ik vind dat Ebay de Franse geregisteerde verkoper moet aanspreken, maar deze kan gewoon blijven verkopen via Ebay, ondanks mijn melding. ... meer…
1 antwoord 1 commentaar 300 keer bekeken
detectoroutlets

Onterecht opeisen van merkenrecht

Beste mensen, ... meer…
8 antwoorden 3 commentaar 442 keer bekeken
Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over veilig kopen en verkopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Regels en veiligheid als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.
Terug naar boven