annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Archief opruimen

fregat0035
Community-lid

Geachte lezer,

 

Ik wil de rommel die in mijn archief staat verwijderen; opgeruimd staat netjes.. Vindt e-Bay dat ook?

 

Hoe werkt dit?

 

Vr.gr.

 

Fregat...

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (13)

Antwoorden (13)

stephanthecollector
Community-lid

Misschien wordt het eens tijd dat u uw eigen zaakjes eens goed na gaat voor u hier goedbedoelde reacties kwalificeerd als beledigend, dat u uw archief! wilt opruimen is uw zaak wij antwoorden op uw vraag met de beste bedoelingen en als u de antwoorden niet zinnen is dat jammer voor u!

 

Dit is een ANTWOORD centrum waar leden vrijblijvend antwoorden geven naar eer en geweten, geen van ons claimt alles te weten maar doen ons best! eerlijk gezegd zijn enkele van uw antwoorden nogal denigrerend richting de beantwoorder.

 

Als u het allemaal zelf zo goed weet dan snap ik niet waarom u HIER de vraag stelt, wacht rustig een antwoord af van eBay zelf, daarvoor dient u wel over enig geduld te beschikken!!

 

m.v.g Metrijst en niet zonder want dan wordt het allemaal wel erg saai!!!

anjab7302
Community-lid

Sommige mensen maken zich druk om niks....

 

Mij zal het ook worst wezen, hoever mijn aankopen teruggaan...

Het eet toch geen brood hahahahahaha?:^O

stephanthecollector
Community-lid

Nog even ter aanvulling:

Al uw aankopen staan inderdaad in het archief terug gaand tot 2009 eBay heeft enige tijd geleden in al zijn wijsheid besloten dit in te voeren onder het mom van weer een verbetering, mij persoonlijk zal het worst zijn dat ik aankopen kan terughalen tot 2009 maar het sommigen vinden dit misschien wel handig!

 

Verder zal het "mij" ook worst wezen dat het 2 jaar blijft staan, het staat mij niet in de weg zolang ik het zelf maar niet af hoef te stoffen!

 

Uw vraag dien daarom ook aan eBay zelf gesteld te worden, maar het antwoord weet u zelf eigenlijk ook al!

 

Daarom zult u uw aangekochte items in opslag nog een tijdje moeten tolereren of u schrijft zich uit en begint weer met een schoon en leeg archief! Een andere (betere) optie kan er u helaas niet geboden worden!

 

Veel succes en sterkte met uw archief!

kopersbescherming
Community-lid

Best fregat,

 

als u al zelf het antwoord geeft, namelijk dat dit archief niet verwijderd kan worden, waarom stelt u de vraag dan.

 

een wedervraag, welk belang stelt u in het verwijderen ervan ?

 

wat u wel goed kan zien is dat niemand de moeite neemt om de vraag eens goed te bekijken. simpelweg uitproberen wat u stelt laat al zien dat het archief niet door de account houder verwijderd kan worden.

 

misschien even wachten tot een volgende release van het eBay systeem, de wijzigingen volgen elkaar snel genoeg op en voor je het weet is alles weer veranderd. anders misschien volgend jaar, er valt dan vast een jaar archief af of er komt een jaar bij. wat dan ook.

 

met de groeten van KB.

 

p.s. het zal vast niet lang duren tot iemand hier weer een nutteloos antwoord van maakt.

fregat0035
Community-lid

Beste "Metrijst" ,

 

Ik schreef  eerder dat mijn verborgen items al sinds 2009 in mijn archief staan en ik deze niet verwijderen kan. Uw veronderstelling dat deze objecten na 6 maanden automatisch uit het archief verdwijnen is er volledig naast.

 

Mogelijk doelt u op berichten in de prullenbak, die verdwijnen inderdaad na 6 maanden automatisch.

 

Mijn advies aan u is vooraf uw zaakjes na te gaan en dan met een oordeel / antwoord te komen;  iemand als domme neer te zetten zonder zelf op de hoogte te zijn, is niet erg verstandig en zelfs beledigend.

 

Probeer het ook eens zonder rijst, misschien helpt dit....

 

Met vriendelijke groet,

 

fregat...

stephanthecollector
Community-lid

Sommigen willen het ook niet snappen!

 

ter overvloede nog eenmaal

 

u kunt niets defintief wissen! alleen verbergen op de manier die u al is uitgelegd, verborgen items blijven nu 6 maand staan en dan zijn ze weg!

 

leuker kunnen we het niet maken (ook niet makkelijker)!

abeldoorn
Community-lid

Nog maar een keertje dan...

 

ga naar mijn ebay

log in

ga naar tabblad activiteit

klik op aankoopgeschiedenis.

zet een vinkje bij de aankopen die je wilt verwijderen

klik op verbergen.

abeldoorn
Community-lid

ahah, je bedoelt de verkoopmanager en dan de sectie aankoopgeschiedenis..(toch?)

 

deze blijven 60 dagen staan en daarna zijn ze verdwenen. Je kan ook een vinkje zetten bij een aankoop en op het knopje verbergen klikken, dan is die ook weg.

abeldoorn
Community-lid

welk archief???

fregat0035
Community-lid

Beste Abeldoorn,

 

De door u voorgestelde handelwijze, zie uw laatste bericht, zet géén zoden aan de dijk.

 

Bij het volgen hiervan en de functie "verbergen" leidt dit uiteindelijk weer dat het object in mijn archief wordt geplaatst, en dat archief wil ik opruimen.

 

Blijft mijn eerder gestelde vraag bij het begin van deze sessie:

 

Hoe ruim ik mijn archief op?

 

Ik stel voor de boel de boel te laten en u bij deze natuurlijk zeer te bedanken voor de geboden hulp, want u heeft zeker uw best gedaan het probleem op te willen lossen!

 

Zeker zal ik de e-Bay directie eens vragen hoe dit nu in zijn werk gaat.

 

Nogmaals veel dank,

 

met vriendelijke groet,

 

fregat....

 

 

 

 

 

 

 

kopersbescherming
Community-lid

Vraagt u het eens aan eBay, die weten het vast wel.

 

fregat0035
Community-lid

Beste Abeldoorn,

 

Neen, niet goed dit antwoord.

 

Ik ben geen e-Bay verkoper en beschik niet over een verkoopmap of verkoopgeschiedenis...maar ik mag aannemen dat dit hetzelfde functioneert als bij aankopen.

 

Het antwoord klopt niet omdat die zestig dagen houdbaarheid niet aangehouden wordt.  In mijn aankoopgeschiedenis staan objecten gearchiveerd uit 2009, 2010... 

 

Juist die oude rommel wil ik verwijderen,

 

nogmaals dus hoe werkt dit?

 

Met vriendelijke groet,

 

fregat...

 

 

fregat0035
Community-lid

Beste Abeldoorn,

 

Er is op e-Bay maar één archief naar mijn bescheiden mening en dat is daar waar mijn afgehandelde aankopen/ worden opgeslagen.

 

Deze oude rommel wil ik dus opruimen / verwijderen.

 

Nogmaals: hoe werkt dit?

 

 

Met vriendelijke groet,

 

fregat...

Een vraag stellen